Kunde: Nationalt Center for Overvægt
Art direction, Grafisk design, Digital design
Nationalt Center for Overvægt
Udvikling af NCFOs
designmæssige fundament; En visuelle identitet og website med fokus på webtilgængelighed. Nationalt Center for Overvægt er et nyt nationalt videns center som har til formål at samle og give overblik over eksisterende viden om overvægt – fra forskning til sundhedstilbud.
Kunde: Nationalt Center for Overvægt
Konceptudvikling, Art direction,
Grafisk design
Et enkelt logo
Logoet er det centrale element i NCFOs visuelle identitet, som skal afspejle en seriøsitet og professionalisme hos et videnscenter med en vigtig mission. Samtidig billedliggør de to halve cirkler i logoet de to måder, som NCFO kommunikerer på; med hjernen og hjertet.
Fokus på webtilgængelighed – og enkelt design
ncfo.dk er designet, så det lever op til WCAG krav om webtilgængelighed. Hjemmesiden følger dermed de principper, teknikker og bestemmelserne i webtilgængelighedsloven, som betyder at ncfo.dk kan bruges af alle, herunder brugere med handicap.
Janus Mikkel
Design / Art direktion
E – janus@janusmikkel.dk
T – (+) 45 22 11 28 59
Janus Mikkel
Design / Art direktion
Janus Mikkel
Design / Art direktion
E – janus@janusmikkel.dk
T – (+) 45 22 11 28 59
E – janus@janusmikkel.dk
T – (+) 45 22 11 28 59