Visuel identitet

Janus Mikkel Jørnaa – freelance Art Director og designer med mange års erfaring fra reklamebureauer som kreativ chef og partner, Art Director og grafisk designer. Specialiseret i corporate og visuel identitet, digitalt design, re-design af brands, brandopbygning, strategisk design, emballagedesign og konceptudvikling.

En visuel identitet er de grafiske elementer som organisationen anvender i sin skriftlige kommunikation. Det er ord og billeder, som personificerer og synliggør organisationens personlighed. Logo, visitkort, brevpapir, emballage, skiltning, website, foldere m.v. er alle dele af organisationens visuelle identitet.

En visuel identitet består af nogle grundelementer – navnetræk/ logo, bomærke/ ikon/ symbol, farvepalette, font/ typografi, billedsprog/ formsprog/ grafisk stil og produktdesign. Den visuelle identitet er en af hjørnestenene i organisationens bestræbelser på at skabe sig et godt brand.

Designmanualen er det, som fortæller organisationens medarbejder og omverden, hvordan de skal bruge de forskellige elementer i den visuelle identitet – f.eks. hvilken font som organisationen bruger, hvordan logoet må anvendes mv.

Uanset om din udfordring indebærer navngivning, re-design, brandmanualer, typedesign - eller bare et logo, er jeg klar til at hjælpe.

Se eksempler på visuel identitet og designguides.

Kolding Kommune

Danmarks grønne investeringsfond

DenmarkBridge

Inspireret?
Kontakt mig på 22 11 28 59 eller på janus@janusmikkel.dk

Se alle projekter

En visuel identitet er de grafiske elementer som organisationen anvender i sin skriftlige kommunikation. Det er ord og billeder, som personificerer og synliggør organisationens personlighed. Logo, visitkort, brevpapir, emballage, skiltning, website, foldere m.v. er alle dele af organisationens visuelle identitet.

En visuel identitet består af nogle grundelementer – navnetræk/ logo, bomærke/ ikon/ symbol, farvepalette, font/ typografi, billedsprog/ formsprog/ grafisk stil og produktdesign. Den visuelle identitet er en af hjørnestenene i organisationens bestræbelser på at skabe sig et godt brand.

Designmanualen er det, som fortæller organisationens medarbejder og omverden, hvordan de skal bruge de forskellige elementer i den visuelle identitet – f.eks. hvilken font som organisationen bruger, hvordan logoet må anvendes mv.

Uanset om din udfordring indebærer navngivning, re-design, brandmanualer, typedesign - eller bare et logo, er jeg klar til at hjælpe.

Se eksempler på visuel identitet og designguides.

Kolding Kommune

Danmarks grønne investeringsfond

DenmarkBridge

Inspireret?
Kontakt mig på 22 11 28 59 eller på janus@janusmikkel.dk

Se alle projekter

Janus Mikkel

Design / Art direktion

Janus Mikkel

Design / Art direktion

Janus Mikkel

Design / Art direktion

E  –   janus@janusmikkel.dk
T  –  (+) 45 22 11 28 59 

E  –   janus@janusmikkel.dk
T  –  (+) 45 22 11 28 59 

E  –   janus@janusmikkel.dk
T  –  (+) 45 22 11 28 59 

Linkedin
Instagram
Facebook